Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Draudimas>Praktika: draudimo paslaugų pardavimai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Praktika: draudimo paslaugų pardavimai

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Praktikos darbe pasiektų profesinių kompetencijų sąrašas. Įvadas. Darbo tikslas – išsiaiškinti kliento poreikius, pateikti jam visą reikiamą informaciją ir pasiūlymą atitinkantį kliento reikalavimus ir norus, sudaryti draudimo sutartį. Lietuvos ne gyvybės draudimo rinka. Draudimo paslaugų pardavėjo veiklos ypatumai. Potencialių klientų paieška. Pirmasis skambutis. Pasiruošimas susitikimui. Susitikimas. Kliento prieštaravimų įveikimas. Kliento pasirinkimo paaiškinimas. Draudimo rūšies pagal sudarytą sutartį, pristatymas. Apmokėjimo galimybės. Žalų galimybė. Draudimo paslaugų pardavimo perspektyvos Lietuvoje. Išvados.

Ištrauka

Temos aktualumas - žmonių poreikiai yra labai įvairūs. Patys būtiniausi visada buvo maistas, drabužiai, pastogė. Tačiau vystantis kultūrai bei civilizacijai, poreikiai vis labiau augo. Žmonės pradėjo norėti ne tik drabužių, bet netgi gražių drabužių, kiekvienai progai vis kitokių. Žmonės pradėjo vertinti muziką, literatūrą, kitus meno kūrinius ir tai tapo nebeatsiejama gyvenimo dalimi. Asmenys ėmė ieškoti būdų kaip užsitikrinti savo ateities poreikių tenkinimą, gyventi tik šia diena nebenorėjo. Vis labiau augo visuomenės poreikis saugumui, kadangi ji suvokė, kad turimas turtas ar pajamos bet kuriuo metu gali būti sunaikinti.
Draudimu turėtų būti suinteresuotas kiekvienas asmuo, nes draudimas baimės jausmą pakeičia saugumo jausmu, kadangi draudėjas jį ar jo turtą veikiančias rizikas gali perduoti draudimo bendrovei. Draudimo paslaugų vartojimą lemia ne tik materialinės priežastys (didelės pajamos, įsigyjamos prekės), bet ir draudimo paslaugų pardavėjų sėkmingos pastangos įrodyti draudimo reikalingumą.
Darbo tikslas – išsiaiškinti kliento poreikius, pateikti jam visą reikiamą informaciją ir pasiūlymą atitinkantį kliento reikalavimus ir norus, sudaryti draudimo sutartį.
Darbo uždaviniai:
1. išsiaiškinti dabartinę ne gyvybės draudimo rinkos situaciją;
2. aptarti draudimo paslaugų pardavėjo veiklą;
3. parduoti klientui draudimo paslaugą ir aprašyti pardavimo procesą;
4. aptarti draudimo paslaugų pardavimo perspektyvas Lietuvoje.
Darbo metodas – teorinės literatūros, kitų mokslinių šaltinių ir praktinės užduoties analizė.
Darbo objektas – klientas, kuris nori sudaryti ne gyvybės draudimo sutartį.
Darbo problema – mažėjantys suinteresuotumas ne gyvybės draudimo paslaugomis bei jų pardavimas.
Darbo struktūra: darbas susideda iš 4 dalių. Pirmoje dalyje aprašoma Lietuvos ne gyvybės draudimo rinkos tendencijos. Antroje dalyje išanalizuota draudimo paslaugų pardavėjo veiklos ypatumai, kaip reikia ieškoti klientų, pirmojo skambučio tikslas paskirti klientui susitikimą, susitikimo planas, kliento prieštaravimų įveikimas, sutarties sudarymas. Trečioje dalyje aptariama kliento pasirinkta draudimo rūšis, apmokėjimo ir žalų galimybės. Ketvirtoje dalyje aprašomos draudimo paslaugų pardavimo perspektyvos Lietuvoje. Darbas baigiamas konkrečiomis bei apibendrinančiomis išvadomis. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-01-14
DalykasDraudimo praktikos ataskaita
KategorijaDraudimas
TipasPraktikos ataskaitos
Apimtis17 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis145.82 KB
Autoriustete
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasKivilšienė
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasEkonomikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Praktika draudimo paslaugu pardavimai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą