Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Draudimas>Praktika: draudimo paslaugų pardavimai (2)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Praktika: draudimo paslaugų pardavimai (2)

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Draudimo paslaugų valdymo savarankiškas darbas. Įvadas. Darbo tikslas-surast klientą ir sudaryt draudimo sutartį pagal jo poreikius ir galimybes. Pasiektų kompetencijų sąrašas. Dabartinė padėtis Lietuvos ne gyvybės draudimo rinkoje. Draudimo paslaugų pardavimai. Draudimo paslaugų pardavėjo veiklos ypatumai. Pardavimo procesas. Sąrašas. Kliento anketa. Pirmas skambutis. Pasiruošimas susitikimui. Susitikimas. Pasiūlymo pateikimas. Kliento prieštaravimų įveikimas. Sutarties sudarymas. Kliento pasirinkimo paaiškinimas. Draudimas nuo nelaimingų atsitikimų. Apmokėjimo galimybės. Žalų galimybė. Draudimo paslaugų pardavimo Lietuvoje perspektyvos. Išvados ir siūlymai.

Ištrauka

Kaip susirasti naujų klientų- tai kiekvienos verslo įmonės galvos skausmas. O draudimo kompanijos pagrindinis pajamų išteklis- tai klientas. Dėl klientų palankumo vyksta aršūs mūšiai draudimo verslo arenoje. Jie viliojami visomis įmanomomis priemonėmis – akcijomis, nuolaidomis, ypatingomis ir gundančiomis draudimo paslaugomis. Tam, kad draudimo bendrovė kiltų sėkmės laiptais labai svarbu yra geri draudimo paslaugų konsultantai, kurie didžiuotusi savo darbu, kurie mokėtų bendrauti su žmonėmis, kurie mokėtų parduoti ne tik savo siūlomas draudimo paslaugas, bet kartu ir savo šypseną, nuotaiką, pasitikėjimą, džiaugsmą bei supratimą.

Darbo tikslas- surast klientą ir sudaryt draudimo sutartį pagal jo poreikius ir galimybes.
Darbo uždaviniai:
• Išsiaiškinti pasiektas kompetencijas darant tokio pobūdžio darbą;
• Išanalizuoti dabartinę padėtį Lietuvos ne gyvybės rinkoje;
• Išsiaiškinti draudimo paslaugų pardavėjo veiklos ypatumus;
• Pateikti draudimo nuo nelaimingų atsitikimų pardavimo proceso tikslų aprašymą;
• Pateikti kliento pasirinkimo paaiškinimą;
• Išsiaiškinti kas yra draudimas nuo nelaimingų atsitikimų, jo apmokėjimo galimybes bei žalų galimybę.

Darbo objektas- klientas, su kuriuo turi būti pasirašyta sutartis.

Darbo metodai: teorinių žinių, praktinių žinių, asmeninių savybių bei įgūdžių panaudojimas.

Darbo problema- surasti klientą bei pateikti jam reikalingą draudimo paslaugą, kuri atitiktų jo poreikius, jo galimybes bei norus.

Darbo struktūra- titulinis lapas, turinys, įvadas, dėstymas, išvados bei pasiūlymai, literatūros sąrašas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-02-12
DalykasDraudimo praktikos ataskaita
KategorijaDraudimas
TipasPraktikos ataskaitos
Apimtis17 puslapių 
Literatūros šaltiniai6
Dydis56.91 KB
AutoriusMarta
Viso autoriaus darbų15 darbų
Metai2009 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/Dėstytojaslekt. D. Kivilšienė
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasEkonomikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Praktika draudimo paslaugu pardavimai (2) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą