Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Draudimas>Draudimo marketingo aplinka Lietuvoje
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Draudimo marketingo aplinka Lietuvoje

  
 
 
1234567891011121314151617181920
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas - ištirti draudimo marketingo aplinką Lietuvoje. Marketingo aplinka. Mikroaplinka. Makroaplinka. Trumpai apie UADB "Ergo Lietuva". UADB "Ergo Lietuva" veikiančios makro ir mikroaplinkos. Marketingo tikslai ir strategijos. Pateikimo strategija. Kainodaros strategija. Reklama ir rėmimas. Paslaugų teikimas. Vietos analizė. Trumpai apie AB "Lietuvos draudimas". AB "Lietuvos draudimas" veikiančios makro ir mikroaplinkos. Atsinaujinęs AB "Lietuvos draudimas" ženklas. Išvados.

Ištrauka

Marketingo reikšmė ir praktinis taikymas Lietuvos rinkos ūkio praktikoje nuolat didėja. Esant šiuolaikinėms rinkos sąlygoms, įmonėms gana sunku išgyventi ir pelningai dirbti. Rinka nėra begalinė, o ir konkurentai nesnaudžia, todėl laimi tie, kurie įgyja konkurencinį pranašumą, efektyviai naudodami marketingo priemones ir veiksmus.
Šiuo metu marketingo dalykas yra plačiai studijuojamas universitetuose, kolegijose ir kitose mokyklose. Ūkinės permainos daugelį Lietuvos įmonių ir organizacijų skatina ieškoti vis naujų sėkmės kelių. Vis daugiau dėmesio skirdamos marketingo sričiai.
Terminas marketingas kilęs iš angliško žodžio market (rinka) ir tiesiogiai reiškia veiklą rinkoje, jos dažnių panaudojimą, visų vartotojų norų patenkinimą.
Marketingą galima apibrėžti kaip vartotojų prekių supratimą, jų patenkinimą gera preke (paslaugą), kuri būtų įvesta į rinką tokiu būdu ir tokios kainos, kad motyvuotų ją pirkti. Dar paprastesnis marketingo apibrėžimas būtų toks: prekė, kaina, pateikimas ir rėmimas. – tai svarbiausi marketingo programos elementai. Pagrindinė marketingo esmė įmonėje yra ta, kad įmonė turi išanalizuoti ar jų paslaugos reikalingos rinkoje, o taip pat išsiaiškinti vartotojų poreikius. Kai bus aiškūs vartotojų poreikiai tuomet įmonė žinos kaip toliau veikti
Darbo tikslas - ištirti draudimo marketingo aplinką Lietuvoje.
Šiam tikslui pasiekti buvo iškelti uždaviniai:
1. Susipažinti su marketingo aplinkos teorine dalimi.
2. Išanalizuoti UADB "Ergo Lietuva" marketingo aplinką.
3. Išanalizuoti AB "Lietuvos draudimas" marketingo aplinką.
Tyrimo objektas - UADB "Ergo Lietuva" ir AB "Lietuvos draudimas" marketingas.
Tyrimo metodai: mokslinės literatūros analizė ir AB "Lietuvos draudimas" ir UADB "Ergo Lietuva" bendrovių asmeninė informacija. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-02-12
DalykasDraudimo referatas
KategorijaDraudimas
TipasReferatai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai5
Dydis157.99 KB
AutoriusMarta
Viso autoriaus darbų15 darbų
Metai2009 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasD. Kivilšienė
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasEkonomikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Draudimo marketingo aplinka Lietuvoje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 18 puslapių 
  • Vilniaus kolegija / 3 Klasė/kursas
  • D. Kivilšienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą